Turkiet och mycket som händer

Min VFU period är nu klar. Jag har varit så inne i att vara där att jag i princip glömt att det ska skrivas massor med uppgifter med samtidigt, så nu börjar det bli stressigt.
Jag har 2 olika seminarium imorn och sen blir det att snabbt åka hemmåt för att gå på killens syrras student. Jag missar antagligen själva utsläppet men resten hinner jag nog till i alla fall.
På fredag ska jag ha både min observations rapport och min VFU portfolio färdig för att lämna in.
Sen är jag klar med skolan för den här terminen. MEN sen verkar det som att jag kommer att få göra ytterligare 2 veckorts VFU då min handledare inte tycker att jag är godkänd även om jag och många andra tycker att det borde vara självklart att jag är det med tanke på hur mycket jag har gjort. Men det visar sig.
Sen har jar och killen bokat resa till Turkiet i augusti det ska bli riktigt mysigt. Här är hotellet vi ska bo på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0