2-0 och oljefilter

Idag har det inte hänt mycket alls. Började med att gå upp och äta frukost vid 10 för att sen sitta och kolla lite på tv med min älskling. Sen skulle han iväg och kolla upp hur bilen mår på bilprovningen (en släkting som jobbar där som hjälpte till att kolla lite). En oljeventil tror jag de va som va sönder som gör att det läcker olja. Sen skruvade dom fast sido listen som slets loss en bit för något år sen när vi krockade med ett vildsvin. Efter det har han vart hemma hos sina föräldrar och fixat med veden innan han snart ska iväg och jobba lite.
Jag själv har suttit hemma och kollat på VM-Hockeyn och försökt hitta lite övningar för att träna benen hemma. 2-0 blev det i matchen men bara ett mål gjordes. Jag hade faktiskt ingen aning om att det räknas som mål om motståndarna slänger klubban mot den som försöker skjuta mål. Man lär sig något nytt varje dag.
Börjar bli dags att fixa lite mat snart tror jag innan jag ska fortsätta att skriva mina momentplaneringar inför min 3 veckor långa VFU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0