Nytt år

Flytten är över och det är ett nytt år.
Ska försöka bli bättre på att uppdatera. Just nu är det skolan som gäller, har massa att ta igen pga flytten och massa strul i studiegruppen.
har 2 omtentor som ska göras snart, hoppas på att det kommer att gå bra. Och på fredag är det en ny tenta. Sen har jag ytterligare 4 grejer att lämna in och 3 som jag väntar på resultat från.
En av de 4 uppgifterna har jag gjort klart idag så den ska bara skickas in.
Imorn är det ingen skola vilket betyder att jag ska ta igen det sista som behövs på VFUn så jag kan lämna in den så jag får komma in på nästa kurs.
Känns som att allt kommer ordna sig då jag nu vet att jag inte behöver arbeta mer med min studiegrupp, då det blir nya grupper på måndag. Hoppas verkligen att det kommer att fungera bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0