Långtråkigt

Idag har varit en riktigt seg dag.
Jag vaknade vid 10 i morse och kollade lite på tv med min älskling innan han började jobba vid 14. Sedan har jag under dagen kollat tv och suttit vid datorn. Riktigt långtråkigt har det varit. Tillslut blev jag så uttråkad att jag satte igång en maskin tvätt och städade i princip hela lägenheten. Men hamnade framför tvn och datorn igen när det var klart.
När jag blev för uttråkad igen gjorde jag en kladdkaka, det var nog för att det vart så mycket mat på tv idag. Har lyckats se på både amerikanska och svenska masterchef idag.
Nu ska jag sitta och ha tråkigt igen fram till 22-23 när älsklingen kommer hem. Sen blir det nog att gå och lägga sig ganska så snart efter det då jag ska upp och iväg till skolan tidigt imorn. Men jag slutar tidigt imorn med så det är skönt.


Dagens kladdkaka


Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Mary Kay heter produkterna, går bara att köpa hos konsulter.

Kolla på deras hemsida; www.marykay.se (tror det är så)

Där kan du se var närmsta konsult finns :)



Dessvärre är produkterna dyra, men superbra och absolut värda priset!

2011-01-19 @ 22:08:15
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag använder den serien som kallas för "timewise" då är det rengöring 3-in-1 och återfuktande kräm som tillhör, samt ytterligare en återfuktande kräm som heter något i stil med advanced :)



Deras foundation är kanonbra, men en bra sminkning bygger på en bra hudvård.

2011-01-19 @ 23:05:11
URL: http://tossavanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0