Helg

Nu är tentan skriven och det är helg.
Efter allt med tentan va avklarat gick jag till NetOnNet och köpte våran julklapp till oss själva. Ett hemmabio system med Blu-Ray.
Kom hem och började packa upp och sätta ihop allt. Tog ca 3 timmar med allt sladdklippande och omorganiseringarna i tvmöblen. Och när allt är uppe och klart visar det sig att nissen i butiken lite halvt lurat mig. Frågade ordentligt om alla kablas som behövdes var med. Fick veta att jag behövde högtalarkablar.. Men han missade att informera om att det krävdes en till sladd för att få ut något ljud från Blu-rayen till surround systemet. Jäkla taskig miss måste jag säga. Så tills imorn ska jag ha kollat upp om det är en optisk eller koaxial kabel som passar till våran tv så vi kan skaffa en sån imorn och få allt att fungera som det ska.

Känner att jag måste bli bättre på att ta bilder igen. Men det blir nog bättre när det börjar bli lite ljusare längre om dagarna igen då jag mest tar mina bilder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0