Ledig

Idag har jag inte haft något i skolan men jag tog tåget och åkte in i alla fall. Men inte för att ta mig till skolan utan för att köpa en överaskning åt min älskling och lite frukt då vi kom på att det var länge sen vi åt fruktsallad. Så det blir nog att göra lite kladdkaka senare till all frukt.

Annars så känns det som att våren är på väg. Det är ljust när jag går till tåget på morgonen och kanske inte ljust men absolut inte mörkt när jag kommer hem. Och solen skiner hela dagarna i princip nu.. Saknar lite + grader nu bara.

Imorgon har jag två föreläsningar jag ska på: Små barns lärande och sen Pedagogisk dokumentation - barns kultur och kunskapande i fokus. De är inte obligatoriska och har inget att göra med tentan eller någon uppgift vi har. Men jag tror jag ska ta och gå på de i alla fall, känns som att det kan vara nyttigt. Och på eftermiddagen är det mittvärdering av kursen. Där hade jag tänkt att jag ska klaga på att det inte fanns någon vägbeskrivning till idrottshallen som vi skulle vara i förut i veckan och det var näst intill omöjligt att hitta dit. Men sen tycker jag även att denna kursen har varit väldigt bra upplagd så det är lätt att hänga med och hinna göra alla uppgifter i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0