Skytte

Ett av mina intressen är skytte. Jag skjuter både luftgevärsskytte och korthållsskytte.
Den här tiden på året är det luftgevär som gäller och snart är det dags att ta sig bort till skyttehallen för att hjälpa till och även skjuta en serie själv. Detta är sista skjutningen för i år vilket betyder att det är avslutning nästa vecka.
Antagligen kommer det bli så att jag får ta över klubbens hemsida tills årsskiftet, får se hur det kommer att gå. Förhoppningsvis fungerar det bra, men hamsidor är inte min starka sida vilket kanske syns här.
Jag jobbar på att fixa iordning lite snyggare design till bloggen men det får nog lov att se ut så här ett tag tills jag har tid att fixa med det lite mer.


Korthållsskytte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0