Sent inlägg

Jag har inte varit hemma på hela dagen.
Tanken var att jag skulle åka och plugga lite med en vän under dagen.
Det blev inte riktigt så, jag åkte dit men något pluggande blev det inte. Massa prat, youtube-klipp och tacos var vad det blev. Jag har ingen schemalagt imorgon heller så då får det faktiskt bli att vara hemma och se till att göra klart iaf en uppgift.
Hur som helst så har det varit en av de trevligaste dagarna på länge.
Självklart är det trevligt och mysigt på helgerna när killen är hemma. Men vi ses ju faktiskt i princip varje dag, så länge han inte har något av de riktigt sena passen på jobbet. Men jag har faktiskt inte varit hemma hos någon vän på väldigt länge för att bara umgås.

Nu är det dags att sova för att orka upp i hyffsat vettig tid imorgon så jag kan fixa med lite tvätt och plugga.


Massor med snö och sena bussar nu,
men tågen har lyckats riktigt bra i år jämfört med förra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0