Hemma igen

Efter 40 min tågresa, 1,5 timmars schemalagd tid, 40 min tåg hemåt och 30 min buss hoppade jag in i bilen för att få skjuts hem.
Nu är jag äntligen hemma igen och det tog inte så lång tid ändå som det brukar göra.
Det var ganska intressant att få gå iväg och se hur många sätt det faktiskt finns att lära ut på, istället för att bara sitta och läsa böcker.
Vi var iväg på ett scienscenter där det handlade om biologi, kemi, fysik, mattematik och hållbar utveckling bland annat. Vi fick helt enkelt se hur hela stället var upplagt och hur det fungerar om man som lärare vill boka besök dit, vi fick även prova så mycket vi ville och han med. Men det vi var där för att kolla lite mer noga på var matte vilket är ett moment i kursen jag går just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0