Helgen

Jag har knappt varit hemma under helgen och alltså inte haft tillgång till datorn så det får bli en liten sammanfattning nu.
I lördags åkte vi och köpte ett Nintendo Wii under förmiddagen när vi ändå skulle och storhandla mat. Vi köpte till ett Supermario spel vilket var största anledningen till att jag ville ha ett Wii.
Vi har sen innan ett xbox360 men jag kände de att det inte alls finns samma slags spel föra att spela många på till xboxet. Wii är så mycket roligare att spela om det kommer någon och hälsar på.
Sen på kvällen skulle killen och hans pappa på öl och whiskey provning (fuskigt, iaf whiskeyn). Killens syrra agerade chaufför så vi åkte och åt lite mat medan vi väntade på att dom skulle bli klara.
När vi ätit klart var det 1 timme kvar tills provningen skulle vara klar så vi åkte och satte oss på pubben och väntade. Jag hade min egna lilla whiskey provning där haha.
Sen åkte vi hem och hämtade vårat nyköpta Supermario och åkte hem till killens föräldrar som också har Wii. Så där satt vi halva natten och spelade. Riktigt kul var det måste jag säga.

Igår (söndag) var det julskylltning så jag satt och höll i lotteriet från skyttet.
Sen gick vi hem till killens föräldrar igen för att spela Supermario igen, den här gången hade vi med våra kontroller med så vi kunde spela 4. Det blev riktigt kaosartat med ändå riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0