Sitter i skolan

Just nu har föreläsningen för idag slutat. Måste säga att allt som har med psykologin att göra är riktigt intressant. Socionomerna är inte alls lika roliga att lyssna på. Idag handlade det mycket om känslor och hur man ska bete sig i olika situationer för att inte göra barnen obekväma.
Nu har jag så dålig koll på mitt bloggande så jag kommer inte ihåg om jag skrivit att det är till förskolelärare jag läser. I alla fall så har det nu gått ett halvt år sedan jag började och har alltså bara 3 år kvar.

Och till något helt annat så fick vi fisk bebisar i söndags. Dom är så små och orkar knappt simma än, de flesta simmar lite emellanåt nu men ligger mest och vilar på botten eller på bladen i akvariet. Kommer bilder ikväll eller imorn.

Runt 3 ska jag åka hemåt för att komma hem till det stora projektet, att Packa. På lördag går flyttlasset så allt måste packas ner nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0